Ouderhulp

Beste ouders en verzorgers,

Een school kan niet zonder kinderen, maar ook niet zonder ouders! Help jij ook mee?

Elk schooljaar organiseert de school samen met ouders diverse activiteiten, zoals de Sinterklaas- en Kerstviering, de Driestammiddagen, de sportdag en uitstapjes. Deze activiteiten kunnen we organiseren dankzij de hulp van ouders. Het zijn vaak deze extraatjes waar onze kinderen veel plezier aan beleven en die belangrijk zijn voor de kwaliteit van ons onderwijs. Daarom roepen wij elke ouder, verzorger, opa of oma op om af en toe (óf vaker) op school te komen helpen!

In dit boekje vind je een overzicht van activiteiten waar je een bijdrage aan kunt leveren, ook als je maar over heel weinig tijd beschikt! Je kunt bijvoorbeeld helpen bij het organiseren van een feest of enkele uurtjes helpen bij het versieren van de school in kerstsfeer. Lees het boekje eens op je gemak door en je zult dan merken dat er ook iets voor jou bij is. Op de laatste bladzijde vind je een aanmeldformulier. Hier kan je aangeven bij welke activiteit(en) je wilt helpen.

Je kunt dit formulier inleveren bij de leerkracht van je kind of je interesse kenbaar maken via het emailadres van school: info@bs-driestam.nl

Jullie hulp is onmisbaar! Je doet de kinderen een groot plezier en….. vele handen maken licht werk. Mede namens het team van Spilcentrum Driestam én uiteraard ook namens de kinderen alvast heel hartelijk bedankt voor jullie inzet!

Met vriendelijke groet, mede namens het team van de Driestam en de activiteitencommissie de Toppers,

Annemarie van Zoest

Download hier: Ouderhulpboekje